Äri ilma loovuseta on lühike äri

05. veebruar, 2016

Mis on loovus Eesti ettevõtete jaoks? Ärist ja selle seostest loovusega räägivad Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, Valio Eesti turundus- ja tootearendusdirektor Krista Kalbin, Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema ning SEB Turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu.

Selleaastase turunduskonverentsi Password peateema on loovuse ja äri ühendamine. Konverentsi esineja Balder Onarheim toonitab, et ärilises mõttes võiks loominguline tegevus olla ideede genereerimise ja teostamise kombinatsioon. Tema sõnul tuleks teha vahet kunstilise ja professionaalse loovusel vahel, millest viimane peitub väikestes igapäevastes tegevustes, millega töid ja tegevusi optimeeritakse.

Mida tähendab loovus Eesti turundusvaldkonna asjatundjate jaoks ja kuidas saab seda rakendada äritegevuses? Oma mõtteid avaldavad turundusmaastiku arvamusliidrid.

Loe edasi Bestmarketingi kodulehelt