23. septembril toimub Eestis esimene rahvusvaheline teenusedisaini konverents Services of Tomorrow: What’s next?

06. juuli, 2011

alt23. septembril Nukuteatris toimuv teenusedisaini konverents „Services of Tomorrow: What’s next?“ vaatab teenuste tulevikku ja uurib, kuidas saaks teenuseid arendada teisiti ja paremini. Valstalminud koduleheküljelt http://www.servicedesignconference.ee leiab kava ning registreerimistingimused.

 

Maailma majandus on liikunud asjade tootmiselt teenuste loomisele. Ka Eesti majandusest moodustavad juba praegu teenused 60 protsenti. Seega ei ole kahtlust, et teenused on olulisel kohal. Ometi kogeme me sageli halba teenust ning imestame, miks keegi ei küsi meie käest, millist teenust me tegelikult tahaksime, samuti arendatakse teenuseid vaid lootuses, et see meie kliendile võiks meeldida.

23. septembril Nukuteatris toimuv teenusedisaini konverents „Services of Tomorrow: What’s next?“ vaatab teenuste tulevikku ja uurib, kuidas saaks teenuseid arendada teisiti. Kuidas teha nii, et klient oleks Sinu teenust tarbides õnnelik, rahulolev ning ei peaks pettuma? Heast teenusest võidaksid nii klient kui teenusepakkuja – õnnelik klient tuleb tagasi ja soovitab Sinu teenust ka teistele.

Konverents on seekord tehtud teisiti. Selle asemel, et eeldada, millised teemad võiksid osalejatele huvi pakkuda, kutsuti ühise laua taha kokku eri valdkondade teenusepakkujad nii era- kui avalikust sektorist ning konverentsi sisu ja formaat kujunes välja ühiste arutelude käigus. Seega võib julgelt öelda, et kui teema oli oluline Sinu partneri või konkurendi jaoks, on see suure tõenäosusega oluline ka Sinu jaoks.

Konverentsile on oodatud kõik teenuste arendamisega seotud inimesed: nii ettevõtete juhid, turundus- ja kommunikatsioonijuhid, toote- ja teenusearendajad kui disainerid. Parim teenus saabki sündida vaid erinevate inimeste koostöös.

Mõned näited, millest konverentsil juttu tuleb. Teenuste tulevikust on konverentsile debateerima kutsutud Helsingi ülikooli psühholoogia professor Göte Nyman ja teenusedisainer Reima Rönnholm. Jätkusuutliku disaini ekspert ja koolitaja Alastair Fuad-Luke Inglismaalt keskendub sellele, kuidas avalik sektor saab paremaid teenuseid pakkuda ning Tallinna Lennujaama juhatuse liige Erik Sakkov ja Tallinna Sadama ärisuunajuht Sirle Arro räägivad erasektori koostööst teenuste arendamisel.

Oluline rõhk on konverentsil seatud praktilistele töötubadele, sest üksnes ise järele proovides mõistame, kuidas ja millised teenusedisaini meetodid aitavad meil tegevusi ja protsesse täiustada. Töötubasid veavad parimad teenusedisaini eksperdid Eestist ja välismaalt: Dan Mikkin ja Kaarel Mikkin Brand Manual’ist, Janno Siimar ja Jannus Jaska Velvetist, Kristjan Jagomägi DF Ltd’st, Hannes Seeberg Provoke Tallinnast ning Sami Makkula ja Hannu Kaikonen Lahti Rakenduskõrgkoolist.

Konverentsipäeva modereerib J. Margus Klaar.

Loe konverentsi kohta täpsemalt värskelt avatud konverentsi kodulehelt: http://www.servicedesignconference.ee. Registreerida saab konverentsile juba täna! Tee seda siin.