SILD

 

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Eesti disainisaadikute ettevalmistusprogramm “SILD”

Eesti disainisaadikute ehk agentide ettevalmistusprogrammi “SILD” eesmärgiks on suurendada Eesti disaini eksporti läbi välisturul tegutsevate disainisaadikute võrgustiku. Kui huvitud Eesti disainist, oled hea suhtleja ja orienteeritud müügile, ootame Sind oma ettevõttega kandideerima disainisaadikuks!

 

Koolitusprogrammi peamine eesmärk on anda tulevastele disainisaadikutele teadmised ja kogemused agendi tööstProgramm koosneb järgmistest osadest:

1) Koostöö PESA+ ekspordiprogrammis osalevate ettevõttega sh ühiselt koolitusprogrammi läbimine veebikeskkonnas pesa.looveesti.ee (moodulid „Vali õige turg“ ja „Tee nutikas plaan“) Iga programmis SILD osaleja on tugiisikuks ühele  PESA+ ekspordiprogrammis osalevale ettevõttele. Agent saab teada, mis on disainiettevõtte peamised probleemid, kus on kitsaskohad, mis on ettevõtete suurim vajadus.

2) Agentidele suunatud koolitused – veebikeskkonnas www.pesa.looveesti.ee (moodulid “Litsenseerimine”, “Juriidika”) ja live koolitused, mis ka salvestatakse hilisemaks järelvaatamiseks:

  • 15.03. 10.00-16.45 Marketingi Instituudis “Ettevalmistus müügikohtumisteks” koolitaja Argo Sildvee
  • 19.04. “Bränding ja kommunikatsioon” Tallinnas (aeg ja koht täpsustuvad)
  • 20.04. “Ettevalmistus läbirääkimisteks ja müügipraktikum” Marketingi Instituudis

3) 17.-18.04. Praktika Soomes, agentuuride katusorganisatsiooni AGMA juures 2 päeva, teadmiste vahetus, koostöökontaktid sealsete agentidega

4) 29.-31.08 Disainimess Oslos 3 päeva – koostööharjutus etttevõtetega. Messiks valmistatakse end ühiselt ette. See annab ettevõtetele kogemuse, mida tähendab omada agenti, kes sinu toodete müügiga aktiivselt tegeleb. Samuti saavad agendid messikogemuse.

SILD annab teadmisi, loob läbi praktilise õppe ja tegevuste kogemusi, võimaldab uusi kontakte ja kasvatada koostöövõrgustikku teiste agentuuridega. SILD koostöös PESA+ ekspordiprogammiga seob agendid disainiettevõtetega, kes on potentsiaalsed kliendid. Programmi vältel toimunud koostöö ei sea kohustusi tulevikus sama ettevõtet esindada.

Loov Eesti omalt poolt on valmis ka edaspidi agente ja alustavaid agentuure toetama lisakommunikatsiooni ja kontaktidega.  Vajadusel organiseerima seminare ja lisakoolitusi. Ühtlasi toetame agentuuride võrgustiku loomist, sealjuures katusorganisatsiooni, mis esindaks ja seisaks selliste agentuuride tegevuse eet, tutvustaks agentide tegevust ettevõtete hulgas ja toetaks agentuuride arengut.

Programmi maksumus on 1200,- EUR (koos käibemaksuga), lisanduvad reisikulud Soome ja Oslosse. Programmis saavad osaleda vaid Eestis registreeritud juriidilised isikud.

Selleks, et saada disainisaadikuks ja tutvustada Eesti disaini välismaailmale ning seeläbi ka raha teenida, esita oma avaldus esimesel võimalusel SIINKoolitusprogrammi maksumus on 1200€. Osalemisega kaasnevad lähetuskulud, mis tuleb osalejal endal kanda.

Osalemistingimused:

  • programmis saab osaleda 5 ettevõtjat
  • juriidiline isik, kelle firma on registreeritud Eestis
  • huvi/kogemus disani valdkonna kohta
  • vähemalt C1/C2 inglise keele tase
  • orienteeritus müügitööle
  • kasuks tuleb elukoht välisriigis

 

Disainisaadikute etttevalmistus programm “SILD” on üks osa “Loov Eesti+Maa” programmist, mida toetab EAS Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest. Marketingi Instituut ja AGMA on MTÜ Loov Eesti koostööpartnerid.