Creative Business Cup Bootcamp Vilniuses andis osalejatele kindlust

12. oktoober, 2016

Möödunud nädalavahetusel Vilniuses peetud Creative Business Cupi treeninglaagris said osalejad näpunäiteid, kuidas käituda laval, mida peab silmas pidama pitchi ettevalmistamisel, kuidas ja kellega  suhelda ning proovida ka ise, kuidas pitchimine paneeli ees välja tuleb.

Enim elevust tekitas professionaalse näitleja Aldona Vilutyte töötuba, kus praktiliselt prooviti oma hääle juhtimist, lavakõnet ja kehakeelt laval. Aldona oskas soovitada ka teisi näitlejate nippe, kuidas laval olla enesekindlam ja veenvam ning tunda end hästi. „ Ärge jooge mullivett, sööge shokolaadi, pähkleid,“ soovitas ta. „Mine esinemiskohta jala, enne esinemist liiguta palju, plaksuta – nii on keha täidetud energiaga ja sa ei mõju laval nagu tühi kott,“ rääkis ta.

20161008_103230

Huvitav oli kuulata Leedu ettevõtjate edulugusid ning kogemusi CBC-l osalemisest. Justas Janauskas, Leedu rahvusvaheliselt eduka ettevõtte Vinted  asutaja ja juht, jagas osalejatega oma kogemusi investeeringute kaasamisest ja laienemisega seotud probleemidest. Vinted müüb internetis kasutatud moekaupu, on laienenud  10 riiki ja annab tööd 240 inimesele. „Selleks, et muuta ettevõte rahapõletajast kasumlikuks äriks, tuli ärimudelit mitu korda ümber vaadata,“  tunnistas Justas.

Kasulikuks kujunes ka Leedu äriülikooli ISM  innovatsiooniüksuse juhi Ugnius Savickase töötuba pitchi ülesehitusest. Milliest rääkida, kui sul on 30 sekundit? Aga 3 minutit? Aga 20 minutit? Mida lisada, mida mitte?

Bootcampil osalesid Eesti, Läti, Leedu, Soome ja Taani võistkonnad ja väga väärtuslikud olid omavahelised kontaktid. Võistlustulle minnes on ju hea, kui saalist vaatab vastu mitu sõbralikku nägu.   🙂

Eestit sõidab 20. ja 21. novembril peetavale Creative Business Cup´ile esindama  Eesti eelvooru võitja 3DCreationist ning end tutvustama Sprayprinter ning Höp Play.