Disainibuldooseri projektis osalejad esitlesid seniseid arenguid ja tulemusi

19. mai, 2013

photo-1715. mail toimus Disainibuldooseri pilootprojekti esimene avalik vahekokkuvõte, kus projektis osalevad ettevõtted esitlesid oma disainiprojektide seniseid arenguid ja tulemusi.

 

Oma presentatsioone esitlesid kümme ekspordile suunatud ettevõtet, kelle ettevõtte arendamisse olid kaasatud Eesti tugevaimad disainieksperdid. 

Enamik ettevõtete esindajatest tunnistas oma esialgset skeptitismi disaininõustamise suhtes – kellele seda vaja on ja miks? Kuid peale aasta kestnud programmi tunnistasid eranditult kõik ettevõtted positiivset edasiminekut.

Suurimate raskuste ja takistuste hulgas nimetati ebakindlust oma sihtgrupi määratlemisel ning oodatust pikemat ajakulu kogu protsessi käimalükkamisel. Paljude firmade puhul tuli vaeva näha brändi väärtuse defineerimise ja lõppkliendi määratlemisega, mille puhul väga mitmed ettekannete esitajad tõid välja klienditeekonna (customer journey) meetodit kui väga kasulikku abivahendit, mis on aidanud neil analüüsida kliendisuhete kujundamist. 

Projekti strateegilisel juhil Richard Eisermannil jätkus Disainibuldooseri projektidele kiidusõnu ning julgustust. “Eriti hea meel on mul näha arengut seal, kus ettevõtete juhid olid esialgu väga skeptilised, ” ütles Eisermann “kuid kus tänaseks on näha, et asjad liiguvad aina paremuse suunas ning on kasvanud ettevõtjate disainiteadlikkus.”

Oma vahekokkuvõtteid 19. mail Tallinnas salongis Shah-Matt esitlesid: Alpaka, Baltika, Datel, Elvior, Meiren, Proekspert, Regio, Sorainen, Tallinna Sadam, Wendre. 

Disainibuldooseri pilootprojekti eesmärk on disainijuhi ja ettevõtte juhtkonna koostöös leida ettevõtte arenguks innovatiivne lahendus ning jõuda uute, inimeste vajadustest lähtuvate toodete ja teenuste pakkumiseni.

Kõikide Disainibuldooseri disainiprojektidega saab tutvuda aadressil: http://www.disainikeskus.ee/et/disainibuldooser/