Eesti disain jõuab esmakordselt Washingtoni moenädalale

16. september, 2016
21.-25. septembrini toimuval Washingtoni moenädalal osaleb 22 Eesti disainibrändist koosnev esinduslik delegatsioon. Eesti moe ja disaini Washingtoni viimise eesmärk on tutvustada USA turul Eesti tugevaid brände, luua alus pikaajalistele müügi- ja koostöövõimalustele potentsiaali omavatele loomemajandussektori ettevõtetele ning arendada sektori e-kaubandust.

Kutse Eesti disainibrändidele osalemaks Washingtoni moenädalal esitas Barack Obama kabineti liige Maria Contreras-Sweet kohtumisel ettevõtlusminister Liisa Oviiri ja Eesti Disainerite Liiduga Eesti Disaini Majas.
24. ja 25. septembril ka ise Washingtonis viibiva Oviiri sõnul on Eesti disaini potentsiaal kõrge.

«Siiani on Eesti disaineritest vaid väga üksikud Ameerika Ühendriikidesse jõudnud ja kahtlemata on sealne turg nõudlik ja küllastunud, kuid samas väga võimalusterohke. Nii nagu seda teevad teisedki riigid, tasub ka Eestil oma disaini tutvustada ja selle eksporti toetada. Moelavale jõudes kõnetavad meie brändid sisseostjaid juba ise ja ma väga loodan, et sellel esinduslikul moeüritusel sõlmitakse nii mõnigi Eesti disaini jaoks kasulik kokkulepe,» ütles minister Liisa Oviir.

Washingtoni moe- ja disainipäevade raames toimub Eesti rõiva- ja aksessuaaridisainerite moeetendus Washingtoni moenädala ametliku programmi osana, korraldatakse meedia- ja müügikohtumisi ning Eesti saatkonnas avatakse moe- ja tootedisaini ühine pop-up väljapanek.

Loe edasi 

Fotol Ettevõtlusminister Liisa Oviir ja Barack Obama kabineti liige Maria Contreras-Sweet külastasid Disani Maja USA saatkond