Eesti parimad noored reklaamitegijad sõidavad Cannes’i võistlema

20. aprill, 2011

altReklaamiagentuuride liit kuulutas Eesti rahvusliku reklaami- ja kommunikatsioonikonkursi Kuldmuna 2011 raames välja noortevõistluse, mille võitjameeskond sõidab juunis Cannes’i rahvusvahelisele reklaamikonverentsile Eestit esindama.
Kuldmuna 2011 korraldaja, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul ootab ta aasta kõige intrigeerivamaid töid just Kuldmuna noortekonkursilt. “Noored on tihtipeale igapäevastest reklaamitegijatest olulisemalt radikaalsemad ning võistluse formaat eeldab ka kiiret reaktsiooni – žürii annab reklaamilahenduse ettevalmistamiseks alates teema ja ülesande väljakuulutamisest ainult 48 tundi,” ütles Iida.

Noortekonkursil saavad osaleda kuni 28-aastased reklaamiagentuuride töötajad kui ka kõrgkoolis õppivad noored. Võistlusele “Parim Pesamuna 2011” kaheliikmeliste meeskondade registreerumine toimub kuni 21. aprillini.

25. aprilli hommikul annab ERAL võistlejatele žürii poolt valitud lähteülesande ning ootab lahendust ehk küpset reklaamiideed 48 tunni jooksul.

Noortekonkursi võitja kuulutatakse välja 27. mail Tallinnas KUMUs toimuval Kuldmuna auhinnagalal koos aasta parimate kommunikatsiooni valdkonna töödega. Konkursile saab meeskonna registreerida läbi ERALi kodulehe.

Parim Pesamuna 2011 võistluse auhinna – kahe alla 28-aastase loovagentuuri töötaja või reklaamiüliõpilase osalemise Cannes Lions’i Young Creatives Competition ́il trükireklaami kategoorias – annavad välja ERAL ja Postimees.

Kuldmuna 2010. aasta noortekonkursi väikese pesamuna võitis töö «Wonderland» (esitajad Hans Priks ja Jürgen Sarapik) ja suure pesamuna tiitliga pärjati «Masterplan» (esitaja Mõte).

2009. ja 2010. aasta edukaima noore meeskonna esindaja, Teele-Reet Tõrsi sõnul pakub “Pesamuna” konkurss hea võimaluse teha igapäevatööst palju mängulisemaid ja julgemaid kavandeid. “Auhind, Cannes’i suurel reklaamikonkursil osalemine on aga erialaselt eriti väärtuslik, andes ainulaadse võimaluse võrrelda enda mõttevahedust kogu maailma reklaamiparemikuga,” lisas Tõrs.

1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu eesmärk on liikmete ühishuvide kaitsmine, rahvusliku reklaamiauhinna Kuldmuna väljaandmise korraldamine, tihe koostöö klientide ja kommunikatsiooniala organisatsioonidega turunduskommunikatsiooni valdkonna parema mõistmise nimel ja turunduskommunikatsiooni alase hariduse edendamine. ERALi visiooniks on parem keskkond läbi heade ideede. ERAL-i liikmeteks on 23 Eesti juhtivat reklaamiagentuuri.