Euroopa kultuuripealinn Tallinn 2011 osaleb mainekal turismimessil ITB Berliinis

11. märts, 2011

altEuroopa kultuuripealinna aastat kureeriv SA Tallinn 2011 panustab tänavugi jätkuvalt välisturundustegevusse, et võimalikult paljud Euroopa turistid leiaksid sel aastal tee Tallinnasse.

„Jätkuks jaanuarikuisele Helsingi Matkamessile, kus Eestil oli täita partnermaa roll, osaleme sel nädalal ITB-l Berliinis – seda eelkõige seetõttu, et Eestil ja Tallinnal on just Saksa turismiturul väga tugev kasvupotentsiaal,“ kommenteeris SA Tallinn 2011 juhatuse liige Jaanus Mutli.

„Maailma suurimateks reisijateks kutsutud sakslaste seas on väga palju neid, kes aastaid kavandanud reisi Tallinnasse –Euroopa kultuuripealinna tiitel annab kindlasti tõuke see reis viimaks ka teoks teha,“ lisas Mutli.

Juba praegu võib täheldada Saksa kultuuri-, elustiili- ja turismimeedia intensiivset ja positiivset huvi Tallinna vastu. Et hõlbustada suviste reisiplaanide tegemist avaldas näiteks Saksa raudtee-ettevõte Deutsche Bahn oma märtsi pardaajakirjas esindusliku artikli Tallinnast ja siinse kultuurielu põnevamatest tegijatest. Ajakirja DB Mobil lugejaskond ületab igakuiselt 1,5 miljoni piiri. Tallinnale pöörab põhjalikult tähelepanu ka märksa nooremale ja seiklushimulisemale auditooriumile suunatud ajakirja Cosmopolitan märtsi number, soovitades tänavu ilmtingimata Tallinnas ära käia.

9.-13. märtsini kestvat maailma olulisimaks turismimessiks peetavat ITB Berliini külastab igal aastal ligikaudu 111 000 turismiprofessionaali, kes saavad ülevaate 180 riigi turismisektorist. EASi Eestit tutvustavas ühisstendis osalev SA Tallinn 2011 annab messil kaks pressikonverentsi ühtekokku sajakonnale kultuuri- ja turismiajakirjanikule. Euroopa kultuuripealinna reisipartner ViaHansa tutvustab spetsiaalselt kultuuripealinna sündmuste külastamiseks mõeldud reisipakette.

Euroopa Liidu rahastatud projekti „Cultural Tourism 2011“ raames tehakse messil tihedat koostööd teise Euroopa kultuuripealinna Turuga: kohtutakse ITB-l ligikaudu poolesaja turismiettevõttega, et pakkuda Saksa reisikorraldajatele ühiseid reisipakette Tallinnasse ja Turusse, ning avatakse koostöös Saksa turismiturundusettevõttega NordicMarketing kahe kultuuripealinna ühistegevusi tutvustav veebileht www.turkutallinn.com ja TurkuTallinn fännileht Facebookis.