Brändi loomine
Asukoht: Marketingi Instituut Peterburi tee 2F, Tallinn
Kontaktinfo: t
Brändi loomine ehk kuidas läbi brändi tekitada sihtrühmas ostusoovi.
Vajadus müüa ei pane kedagi ostma, oluline on aga teada, kuidas läbi brändi tekitada sihtrühmas ostusoovi.
- bränd kui juhtimispõhimõte;
- brändi sihtgrupp ja positsioneering;
- brändi väärtused;
- brändi alused;
- kontaktipunktid (’touchpoints’);
- brändi kommunikatsioon;
- brändi mõõtmine.
Lisaks interaktiivsele koolituspäevale (8 AT) tuleb mooduli läbimiseks lugeda läbi kohustuslik kirjandus ning esitada iseseisev kodune töö, mille kohta koolitaja annab tagasiside.
Markko Karu on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia 1997. aastal tootedisainerina; omandab Tartu Ülikooli magistriõppes virtuaalkeskkondade arendust ja disaini;
olnud tegev aastast 1996 graafilise disaineri, animaatori, AD, loovjuhi ja ettevõtjana; asutanud aastal 2004. disainibüroo Velvet ning 2009. aastal brändingu ja teenusdisaini ettevõtte Brand Manual; auhinnatud loovkonkursidel (pakend, firmastiil, trükis, otsepost); õppejõud Eesti Kunstiakadeemias; liige Art Directors Club*Estonias, Eesti Disainerite Liidus, Eesti Kujundusgraafikute Liidus ning ka Tartu Kunstikooli Nõukogu esimees.
Koolitusel osalenute rahulolu on 98% 100%st.
“Koolitus tervikuna oli nii huvitav, et ma tahaksin kindlasti veel Markko koolitusi kuulata”(Evelin)
“Enam meeldis koolitaja ja korraldaja 100% kohalolek ja nende kogemustepagas”(Anna)
“Äratundmisrõõmu, võrdlusmomente, kui ka uusi põnevaid mõtteid edaspidiseks. Taas hea näide, et praktiku koolitus on sootuks teise väärtusega kui teoreetiku. Palju eredaid ja samas õpetlikke näiteid elust enesest, nii Eestist kui ka mujalt. Üks meelelahutuslikumaid presentatsioone, mida nähtud viimase 5.a. lõikes.” (Anneli)
“Väga vajalik teema ja meeldis enim koolitaja paljude huvitavate näidetega.” (Kaari)
“Palju häid huvitavaid näiteid. Sisutihe ja hea esitlustehnika.” (Monica)
“Markko Karu on äärmiselt meeldiv lektor. Hea kuulata ja paneb kaasamõtlema.” (Marje)
Lisainformatsiooni leiad siit.