Koolitus: Kuidas luua eristuv ja kaasav bränd?

29. aprill, 2019

Sündmuse detailid


15. mail korraldab Eesti Disainikeskus koolituse ‘‘Kuidas luua eristuv ja kaasav bränd?‘‘, mida viib läbi tunnustatud brändilooja ja strateeg Kaarel MikkinDisainibüroost Brand Manual.

Koolitus tutvustab ettevõtjatele põhimõtteid ja tööriistu toimiva, konkurentidest eristuva ning tarbijatele meelepärase brändi loomiseks. Oma kogemusloo hiljutisest brändingu protsessist rääbib Keit Hints UneRuno-st.

Päev jaguneb teooria ja praktiliste ülesannete vahel, kus iga osaleja saab uute teadmiste valguses (ümber) defineerida oma brändi põhiolemuse – kellele, mida, kuidas ja miks ettevõte/bränd teeb ning kuidas seda teadlikult juhtida ja juurutada nii organisatsiooni sees kui ka väljaspool. Paraku alustavad ettevõtted tihti oma kuvandi ehitamist reklaamikommunikatsiooniga, pööramata tähelepanu brändi olemuse, eristuvuse ja eesmärkide kommunikeerimisele oma töötajatele.

Tulemuseks on inimeste madal kaasatus, vähene lojaalsus ja puuduv huvi kliendile meeldejäävat kogemust pakkuda. Tugevad on aga need brändid, mis kasvavad seestpoolt väljapoole, kus iga töötaja on fänn ja kõneisik.

Osalevad ettevõtted saavad lisaks taustateadmistele ka praktilise tööriista, mille abil kaardistada oma ettevõtte/brändi hetkeolukorda ning asuda koolituse järgselt tegelema selle teadliku korrastamise ja arendamisega ettevõtte siseselt. Koolitusest leiavad enim abi olemasolevate brändide tugevdamisest või rebrändimisest huvitatud inimesed – ettevõtete juhid, otsustajad, turundus- ja arendusjuhid. Samuti annab koolitus vajalikud teadmised uue brändi loomisega tegelevatele meeskondadele – on need siis aktiivselt turul tegutsevad suurettevõtted või värskelt investeeringut tõstnud start-upid, kel plaanis maailma vallutama minna.