Tallinn Marketing Week
Marketingi Instituut koostöös Tallinkiga korraldab ka tänavu 16.-20. mail Eestis rahvusvahelise ambitsioonika turundusnädala, kus viie päeva jooksul saab osaleda kümnel erineval rahvusvahelisel turunduse seminaril Tallinki sadamas seisvatel laevadel. Laval on üle kolmekümne turundusprofi nii kodu- kui välismaalt. Sellel aastal üllatame osalejaid uudse TURUNDUSKRUIISI väljasõiduga, mille jooksul on oodata sisutihedat seminariprogrammi ja networking workshopi koos meelelahutusega.
Sind ootab ees:
- 5 päeva täis turundust
- 10 rahvusvahelist seminari põletavatel turunduse teemadel
- Laval on 30 kodumaist ja rahvusvahelist turunduspraktikut
- 100 uut ideed, mida koheselt praktikas rakendada
- Sisutihe ja üllatusi täis TURUNDUSKRUIIS.
Seminarid:
- Rahvuse brändimine – 16. mail kell 12, Tallinki laev Victoria I, kestab 2h
- Mõjuliidrite kampaaniad – 16. mail kell 15, Tallinki laev Victoria I, kestab 2 h
- Shopper marketing – 17.mail kell 12, Tallinki laev Romantika, kestab 2 h
- Sotsiaalne müük – 17.mail kell 15, Tallinki laev Romantika, kestab 2 h
- Müügi kiirendus– 18. mail kell 12, Tallinki laeval Victoria I, kestab 2 h
- Andmepõhine turundus – 18. mail kell 15, Tallinki laev Victoria I, kestab 2 h
- Design thinking – 19. mail kell 10, Tallinki laev Baltic Queen, kestab 1,5 h
- Narratiiv mitmel ekraanil – 20. mail kell 12, Tallinki laev Victoria I, kestab 2 h
- Inspireerivad trendid – 20. mail kell 15, Tallinki laev Victoria I, kestab 2h
- TURUNDUSKRUIIS – 19. mail kell 12 – 22 (00), Tallinki laev Baltic Queen