Käimas on konkurss Aasta Digitegu

14. august, 2013

digitegu 2013Aasta Digitegu on Eesti digitaalturunduse konkurss, mis hindab töid eelkõige turunduslikust vaatenurgast. Aasta Digitegu ei ole iludusvõistlus. Aasta Digitegu hindab digitaalturunduse töödetulemuslikkust, funktsionaalsust, kasutajasõbralikkust, turundusstrateegiat ja sisu.

Kategooriaid on neli:

1) e-mail
2) sotsiaalmeedia
3) online reklaam
4) korporatiivsed veebilehed

Kõiki töid hindab kolm žüriid:

1) Sisužürii  – hindab tekstiloomet ja ideed

  • Raimo Matvere (ADM)
  • Erki Peinar (MediaCom)

2) Kasutajamugavuse ja funktsionaalsuse žürii  – hindab kasutajamugavust ja tehnilisi lahendusi

  • Carol Tikerperi (OKIA)
  • Paul-Kristjan Lilje (Elion)

3) Turundusstrateegia ja tulemuslikkuse žürii  – hindab turundusliku väljakutse lahendamist ja tulemuslikkust

  • Mihkel Ambre (Division Interactive)
  • Mari-Liis Rüütsalu (Delfi) – kinnitamisel

Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 2. september kell 23.59.

Konkursile oodatakse osalema töid, mis on teostatud perioodil september 2012 – august 2013.

Iga konkursitöö kohta tuleb esitada:

1) 1 lk A4 (ja mitte pikem!) PDF formaadis tekst, mis vastab hindamiskriteeriumites esitatud küsimustele;

2) Kuni viis visuaali (screenshotid jms)

3) Vajadusel link veebilehele, sotsiaalmeediasse vm.


Konkursitööd tuleb saata hiljemalt 2. septembril kell 23.59 aadressile silja@best-marketing.comKonkursitasu 349 € 
+ km eest saab konkursile esitada kuni 6 tööd. Konkursitasu sisaldab ühte vabapääset konverentsile Best Internet 2013, mis toimub 11. – 12. septembril Tallinnas IT-Kolledžis.

Vaata lisa http://www.best-marketing.ee/article/2013/8/6/konkurss-aasta-digitegu-2013