Konkursile Turundustegu 2013 tööde esitamise tähtaeg on 28. veebruar!

10. veebruar, 2014

7d10a65b-462a-45b1-ba87-227c05b026f7Turundustegu 2013 auhinnagala ja pidulik õhtusöök toimuvad 27. märtsil 2014 Tallinnas Saku Suurhallis turunduskonverentsi Password raames. Juba 15. korda korraldab Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimise ja annab välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna.

 EESTI AASTA TURUNDUSTEGU 2013 ŽÜRIISSE KUULUVAD: 

  1. Lennusadama turundusjuht, Aasta Turundustegu 2012 Grand Prix võitja Triin Visnapuu-Sepp
  2. Reklaamiagentuuri Age McCann äriarenduse- ja strateegiadirektor Tõnu Kõva
  3. Meediaagentuuri Initiative tegevjuht Rait Tasso 
  4. EBS-i turundusprofessor Katri Kerem 
  5. ASi Tallink Grupp müügi- ja turundusdirektor Marina Jõgi
  6. Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov
  7. EASi turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Katrin Aunpu
  8. Swedbanki turundus- ja partnersuhete osakonna juht Lola Tehver
  9. Postimehe turundus- ja arendusjuht Jaanus Lillenberg

Žürii tööd korraldavad ja juhivad Best Marketing Eesti konverentside programmijuht Hando Sinisalu ja Best Marketing Eesti juht Silja Oja (kumbki ilma hääleõiguseta).

ANKEET:

Eesti Aasta Turundustegu 2013 konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit: AASTA TURUNDUSTEGU 2013.

OSALUSTASU:

Konkursil osalemise tasu 449 € + km sisaldab töö esitajale ühte pääset 27. – 28. märtsil toimuvale turunduskonverentsile Password 2014 ja 27. märtsi õhtul toimuvale galaõhtusöögile.

KATEGOORIAD:

(A) Ärikategooria
(B) Avaliku sektori kategooria

KONKURSI AJAKAVA:

Konkursile tööde esitamise tähtaeg: 28. veebruar 2014.

13. märtsil 2014 toimub žürii koosolek, mille käigus valib žürii esitatud tööde hulgast välja viis ärikategooria finalisti ning avaliku sektori kategooria võitja, kellele esitatakse kutse osaleda Aasta Turundustegu 2013 konkursi finaalis ja esitleda oma tööd Passwordi laval.

27. märtsil 2014 Tallinnas Saku Suurhallis toimuval turunduskonverentsil Password 2014 teeb žürii, olles ära kuulanud ärikategooria finalistide ning avaliku sektori kategooria võitja ettekanded, koha peal oma lõpliku otsuse ja valib nende 6 töö seast välja Eesti Aasta Turundustegu 2013 Grand Prix võitja.

HINDAMISKRITEERIUMID:

Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikust ja strateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

Aasta Turundustegu 2013 valimisel võetakse arvesse:

25% loovstrateegia

  • innovatiivsus 
  • teostuse kvaliteet

25% meediastrateegia 

  • innovatiivsus 
  • meediakasutuse põhjendatatus, efektiivsus

50% tulemused 

  • tulemused võrreldes kampaania eesmärkidega

Meenutuseks varasemad Aasta Turundustegu võitjad:

2012: Lennusadama avamine
2011: Prisma „Hinnagarantii“
2010: Leiburi „Saib” lansseerimine
2009: SEB spordisponsorluse programm “SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!”
2008: Üleriigiline prügikoristuskampaania “Teeme Ära!”
2007: SEB alustava ettevõtte stardipakett „Tee oma äri!” 
2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine 
2005: Hansapanga NPNK lansseerimine 
2004: Sampo Panga pangavahetuskuu 
2003: Radiolinja “Kõige ilusam leviala” kampaania 
2002: Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine 
2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu) 
2000: Hansa Liisingu EGO kaardi lansseerimine 
1999: A Le Coq-i kaubamärgi turuletoomine

2013. aasta Eesti Turunduse parimaid saab meenutada, vaadates fotogaleriid võitjatest.

Vaata lisa siit