Konverents “Lugude ajastu” 12-13 mai

26. aprill, 2011

alt12.-13. mail toimub konverents „Lugude ajastu.“, kuhu on seekord koondatud Pärnu Turunduskonverents 2011, Pärnu Teeninduskonverents 2011 kui ka Pärnu Müügikonverents 2011.

Lugude loomisest on rääkinud palju pea kõik turundajad, teenindus- ja müügiorganisatsioonide liidrid, kuid ainult vähesed on sellega tegelikult hakkama saanud. Ometi on head lood need, mis jäävad hästi meelde ja levivad suust suhu. Kuidas luua head lugu? Kuidas jutustada lugu meeldejäävalt? Kuidas teha lugude rääkimisest süsteem, mis toetab müüki, turundust ja klienditeenindust?

Kahe päeva jooksul astuvad Pärnus üles mitmed nimekad esinejad nii Eestist kui mujalt Euroopast, mis keskenduvad lugude rääkimisele, väärtustele ning visioonile nii organisatsiooni kui kliendi vaatevinklist.

Loomise lood
Matts Heijbel, Storytellers
ist on Rootsi antropoloog ja ajakirjanik, kes viimased 10 aastat oma elust on õpetanud erinevaid ettevõtteid ja organisatsioone lugusid rääkima.  Lisaks konverentsi avaettekandele viib Matts konverentsil läbi põhjaliku lugude loomise praktilise workshopi, kus kõik soovijad saavad osaleda lugude loomise ja levitamise süsteemi väljatöötamises.

Alf Rehn on Soome noor juhtimisprofessor ja esimene soomlane, kes maailma mõjukaima mõtlejaterankingu Thinkers TOP50 Gurumonitori pääsenud.

Väärtuste lood
Marc Sands, endine Guardiani ning praegune Tate Gallery turundusjuht jutustab kunstimaailma raputanud „Gauguin: Maker of Myth“ näituse korraldamisest Tate Gallery’s. Vapustavalt haarav lugu räägib, missuguste pingutustega loodi kõiki Gauguini tippteoseid koondanud näitus, mida on ka kutsutud kultuuri „tour de force’iks“.

Maailma turunduskonverentsidel ühe enim eeskujuks toodud online kaubamaja Zappose klienditeeninduse juht Donavon Roberson viib meid tuurile Zapposesse ning räägib loo, kuidas Zappose kultuur on nii tugevaks kasvanud, et selle loomist oma akadeemias ka teistele ettevõtetele õpetatakse.

Gregory Birth räägib loo sellest, kuidas üks Šveitsi vanemaid investeerimispanku BSI Bank end üllatavalt ümber positsioneeris võttes arvesse oma klientide huvisid kunsti, arhitektuuri ja golfi vastu.

Kadri Lainas Prisma Peremarketist jutustab, kuidas Prisma on üritanud oma töötajatele Prisma lugu rääkida ning mõistnud, et traditsioonilised vahendid enam ei tööta.

Krimelte Hundid on salajase vennaskonna mõõtu väljaandev töötajate klubi, kelle lugu ulatub aastate taha. Nad on nii salajased, et teame vaid, et nende lugu jagama tuleb Jaan Puusaag.

Klientide lood
Jaano Inno Starmani klienditeeninduse juht räägib, kuidas mitmete asjaolude kokkusattumus lõi kuudeks rivist välja kogu Starmani kõnekeskuse tiimi ning kuidas suudeti sellest välja tulla ilma järeleandmisteta klienditeeninduse tasemes.

Eesti parimate teenindajate suurimad vead on sessioon, kus enda vigadest räägivad avalikult Starman, SEBE ja Sampo.


Visiooni lood

Craig Sams
maailma esimese ökoloogilise šokolaadi brändi Green ja Black’s looja on oma tänaseks 100 miljoni naelase aastakäibega brändiga üks imetletumaid edulugusid. Kuidas luua väärtusahel, kui seda veel olemaski pole? Kuidas kasutada pakendi disaini müügiedu kasvatamiseks? Kuidas luua autentset brändi? Kuidas saada esimene uue kategooria toode sisse Suurbritannia konkurentsitihedasse jaevõrku?

Marek Viilol räägib eelnevaga pisut sarnase loo Põltsamaa Felixist, kus suur roll on väärtusahelas kodumaise põllumajanduse arendamisel ning selle toomisel turundusse.

Konverentsi pidu toimub Pärnu Kuursaalis ning teemaks on “Muinasjutud”.

Konverents on tasuline. Registreerida saab siin.