Kuidas esitleda oma loomeettevõtet investoritele?

10. jaanuar, 2018

Selle neljaosalise 40-minutilise kursuse eesmärk on jagada mõningaid olulisi õpetussõnu ja näpunäiteid, kuidas valmistada ette meeldejäävat ja tõhusat esitlust või pitch’i, et leida investoreid ja  esitleda tooteid oma klientidele. Head esitlusoskused on hädavajalikud kõigi jaoks, eriti kui oled alustav ettevõte või organisatsioon, mis otsib võimalusi laienemiseks ja arenemiseks.

Esimene loeng algab strateegilise kommunikatsiooniga – oma sõnumi õigeks seadmisega. Suurim viga, mis inimesed tihti teevad on see, et nad ei tea täpselt miks nad mingit pitch’i või esitlust teevad. Ettekannet ei tohiks teha enne, kui sa pole kindlaks teinud oma kõne eesmärki.

Teine loeng keskendub veenmisoskusele. Juba 4. sajandil enne Kristust käis Aristoteles oma kuulsas raamatus “Rhetoric” välja printsiibid, kuidas olla veenev. Aristotelese sõnul leiab veenmine aset kolmel tasandil. Veenmise vahendid on järgmised: Ethos, Pathos ja Logos.

Kolmandas loengus leiad 10 investor pitch’i võtmeelementi. Sisuliselt on pitch’imine oma äriidee/mudeli, toote või teenuse esitlemine suuliselt. Need erinevad eesmärkide ja formaatide poolest, mis tähendab, et ei ole kindlat viisi pitch’imiseks.

Viimase kursusega õpid, kuidas anda edasi hea pitch. Nüüdseks oled mõelnud läbi oma pitch’i strateegiliselt – tunned oma auditooriumit, oma sõnumit ja taktikat. Oled valmistanud ette pitch’i ja teinud ära oma kodutöö igal tasandil.

Kursus on äärmisel kasulik, kui soovid õppida kuidas esitleda meeldejäävat ja effektiivset pitch’i investorite leidmiseks. Kursus on tasuta, ingliskeelne ja leitav SIIT.