Kuidas luua eristuv ja kaasav bränd?
Eesti Disainikeskus kutsub koolitusele! Koolituspäev keskendub sellele, et tutvustada ettevõtjatele põhimõtteid ja tööriistu toimiva, konkurentidest eristuva ning tarbijatele meelepärase brändi loomiseks.
Kaarel Mikkin (Brand Manual) on brändide loomise ja nende edu taga oleva strateegia defineerimisega tegelenud üle kümne aasta, andes oma panuse sellistele tuntud jae-, tootmis- ja teenusbrändide arengusse nagu Apollo, Blender, KAFO, Kapitel, Mamma, NoBananas, Rabaconda jpt. Aktiivse mentori ja koolitajana suudab Kaarel ühendada teooria teemakohaste praktiliste näidetega ning anda osalejatele kohapeal nõu ja tagasisidet.
Oma kogemusloo hiljutisest rebrändingu protsessist rääbib Puidukoda OÜ arendusjuht Karis Hindriksoo-Pitsi. Vastused leiab küsimustele nagu kuidas toimus aastaid turul tegutsenud tööstusettevõtte tegevuse ümbermõtestamine, mis olid valupunktid ja õppetunnid.
Koolituse kohta saab rohkem lugeda siit.
Koolituse aeg: 04.12.18
Koht: Arhitektuurikatla Traforuumid, Põhja pst 27a
Koolitaja: Kaarel Mikkin, Brand Manual OÜ
Kogemuslugu: Karis Hindriksoo-Pitsi, Puidukoda OÜ
Sihtgrupp: ettevõtjad, turundus- ja arendusjuhid
Hind: 90 € + km inimese kohta. Ühest ettevõttest mitme inimese osalemise korral on hind 80 € + km inimese kohta.
Registreeru siin.