Kuidas teha klientide abiga järgmine hüpe?

22. veebruar, 2019

Eestis loodud ja rahvusvaheliselt armastatud iluhooldustoodete bränd VESTIGE VERDANT on teel maailma juhtivaks kaubamärgiks luksuslike iluhooldustoodete kategoorias. Tule kuula nende lugu, kuidas nad oma klientide ja fännide abiga kogusid 196 200€. Saadud raha aitab kiirendada ettevõtte käibekasvu ja toetada müüki nii kodu- kui eksportturgudel.

Vestlusõhtul vastab küsimustele VESTIGE VERDANTi asutaja ja tegevjuht Roone Roost. Küsimusi küsib Fundwise tegevjuht ja asutaja Henri Laupmaa.

Oodatud on disainitootega tegelevad ettevõtjad. Kuuleme lugusid tootearenduse protsessist ja erinevatele turgudele laienemisest. Ning ka sellest, mida teha siis, kui su ettevõtte vajab arenguhüppe jaoks lisakapitali, kuidas siis oma kliente kaasata.

Kuna kohtade arv on piiratud, palume end huvi korral registreerida SIIN.

Kohtumiseni 1. märtsil kl 15.00 Kultuurikatlas Arhitektuurikeskuse Sündmuste ruumis (Põhja pst 27a, hoone vasakul küljel olevate punaste uste taga)!