Kuldmuna 2014 noortekonkurss Pesamuna tunnustab parima loovlahenduse autoreid
Loovusfestival Kuldmuna 2014 kutsub taaskord noori üles oma võimeid reklaamivaldkonnas proovile panema. Võitjameeskond selgub 7. märtsil Lennusadamas Kuldmuna 2014 auhinnagalal.
“Noortekonkursile laekunud tööd paistavad alati silma jõuliste ja värskete lahendustega,” rääkis Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juht Jüri Luud. “Sel korral ootame töid tavapäraselt nii reklaamiagentuuride töötajatelt, kõrgkoolide õpilastelt, kuid ka kõikidelt teistelt reklaamitalentidelt, kes Kuldmuna raames silma paista soovivad.” Konkursil saavad osaleda kõiki kuni 28– aastased noored loojad.
Meeskondadel tuleb aadressil www.kuldmuna.ee registreeruda hiljemalt 16. veebruaril, pärast mida avalikustatakse tänavuse konkursi teema. Peale lähteülesande saamist on igal meeskonnal aega 48 tundi kavandi esitamiseks. Parimate kavandite autorid kuulutatakse välja 7. märtsil Lennusadamas Kuldmuna 2014 auhinnagalal.
Kavandeid hindab loovusfestivali Kuldmuna 2014 trüki-, välimeedia-, postitatud ja kampaaniakategooria žürii ning võidutöö kuulutatakse välja 7. märtsil Lennusadamas Kuldmuna auhinnagalal.
Möödunud aastal tuli noortekonkursil osalejatel välja töötada reklaamkampaania teemal Tallinna tänavaaugud. Pesamuna 2013 tiitliga pärjati Piia Tammelo ja Liis Todeski tööd “Tallinn. Koht, kuhu tänavad lähevad surema”.
Täpsemat infot registreerimise ja konkursitingimuste kohta saab aadressilt http://www.kuldmuna.ee/noored
Kuldmuna toimub järjepideva Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates aastast 1998 eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.
Loovusfestivalil Kuldmuna 2014 raames pärjatakse Eesti parimad turunduskommunikatsioonilahendused ning –tegijad reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, media, PR ning üritusturunduse kategoorias.
ETKAL on 2013nda aasta kevadel asutatud Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. ETKAL-i eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohta kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.