Kuldmuna konkurss ootab võistlustöid 10. aprillini

29. märts, 2012

Loovkommunikatsiooni konkurssi Kuldmuna 2012 korraldav Eesti Reklaamiagentuuride Liit otsustas pikendada konkursitööde esitamise tähtaega 10. aprillini, et tulla vastu arvukatele ajalisa palunud huvilistele.
Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul on  konkursi tähtaega pikendatud pea igal aastal, sest võistluspakettide kokkupanemisega alustatakse üldjuhul vahetult enne tähtaega ja viimistlemiseks kulub arvatust rohkem aega.

„Ka sel aastal pöördus meie poole hulk inimesi, kes palusid 1-2 päeva pikendust. Meie kadedad ei ole – et töid laekuks veel rohkem ja žüriidel oleks otsustamiseks ees kvaliteetne materjal, anname 10 lisapäeva,“ ütles Iida.

Kuldmuna 2012 ootab töid kõigilt reklaami-, disaini-, digi-, meedia-, üritusturunduse ja PR-agentuuridelt, kelle möödunud aasta suurimaid saavutused ja nutikamad lahendused väärivad tunnus tust Kuld-, Hõbe- või Pronksmuna näol. Autasusid jagatakse 40 kategoorias, käesoleval aastal autasustatakse esmakordselt ka parimaid ambientreklaame ja mobiiliveebe.

Tööd, millel nähakse enim potentsiaali rahvusvahelisel tasandil, pääsevad konkursi korraldajate rahastusel osalema Cannes Lionsi rahvusvaheliste loovideede konkursil. Auhinnasaajad kuulutatakse välja „Kuldmuna 2012“ gaalal, mis toimub 17. mail Pärnus klubis Sunset.

Pileteid saab tellida aadressilt info@eral.ee
Pileti hind on 40 EUR.
Kuni 17. aprillini on pileti hind ERALi, ÜTALi, PRi, meedia- ja digivaldkonna liikmetele 30 EUR ning üliõpilastele 25 EUR.
Alates 18. aprillist on võimalik osta pileteid vaid täishinnaga!
Hinnad sisaldavad käibemaksu.

ERAL korraldab konkurssi koostöös 17.-18. mail toimuva Pärnu Turunduskonverentsi, Postimehe, Eesti Üritusturunduse Liidu, Eesti Meedi aagentuuride Liidu, Eesti Suhtekorraldajate Liidu ja digivaldkonna esindajatega.