KUMUs toimus pilkupüüdev 3D moeshow.

01. november, 2011

altEelmise nädala lõpus ühendati KUMUs eksklusiivmood ja tipptehnoloogia. Publikule esitleti Eesti rõivabrändi VARKKI sügis-talvist 2011/12 kollektsiooni koos just selleks showks loodud 3D animatsiooniga.

Kohal viibisid tuntud inimesed nii moe- kui reklaamimaailmast ning mitmed avaliku elu tegelased.

 

Showst osa saanud Tallinna Kaubamaja loovjuhi Kristina Herodese sõnul armastab mood üllatusi ja selle ühendamine kaasaegse virtuaalmaailmaga on märkimisväärne. Kõige suurem kunst seejuures on peen tunnetus, oskus ühendada õiged inimesed, ideed, ruumid, värvid, helid ja iga viimanegi tilluke detail, et sünniks inspireeriv maailm, kuhu vaatajad tahavad siseneda.

„Jaana Varkki on autor, kes ei suma kusagil abstraktses loomingulises udus vaid on kahe jalaga vägagi maa peal, VARKKI kollektsioonid pole moemängud iseenese rõõmuks vaid ilusad asjad, mis sobivad otseteed väga paljude naiste maailma,“ lisab Herodes kollektsiooni autori kohta, “See meeletu tahe, kirg ja pühendumine, mis kogu kollektsiooni üles ehitamise taga on, kandub üle igale üksikule rõivale – need kõnetavad oma kandjat, süstivad päeva eneseusku ja terakese täiendavat optimismi.“

Jaana Varkki sõnul külastas ainulaadset showd enam kui 200 kutsutud külalist, kes said osa nii animeeritud virtuaalreaalsusest kui modellide poolt esmaesitletud rõivastest. Publikuni toodud kollektsioon koosnes enam kui 35 komplektist, millele lisasid vürtsi spetsiaalselt selleks puhuks loodud eksklusiivmudelid.

Visar Studio poolt loodud visuaalne taust võttis kokku moelooja inspiratsiooniotsingud ning arendas fantaasialendu sealt veel edasigi. „Meie jaoks oli tegemist esmakogemusega moemaailmas. Tulemusest innustatuna soovitame ka teistel katsetada erinevate võimalustega mistahes suursündmuste säravamaks muutmisel. Tänapäeva tehnika loob selleks pea piiritult võimalusi,“ räägib Visar Studio tegevjuht Kristiina Nikopensius.

Showst on plaanis teha ka kokkuvõttev klipp, mis saab avalikuks nii VARKKI kui Visar Studio veebides ja Facebooki lehtedel.