Loovusfestivali Kuldmuna 2014 laureaadid selguvad 7. märtsil

12. veebruar, 2014

Logo7. märtsil selguvad loovusfestivalil Kuldmuna 2014 Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused ning –tegijad. Auhinnad jagatakse välja reklaami-, disaini, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias, uuendusena antakse välja 10 eriauhinda.

“Selle aasta Kuldmuna pilk on suunatud Eestist väljaspoole, et ergutada Eesti agentuure ka rahvusvahelisel areenil silma paistma, mistõttu anname sel aastal auhinnad välja varem,” ütles Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juht Jüri Luud. “ Žürii tööd on palutud juhtima oma ala silmapaistvad spetsialistid väljaspoolt Eestit, mis on heaks sisendiks rahvusvahelistel konkurssidel osalemiseks,” lisas Luud. 

Auhinnad jagatakse välja reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Lisaks antakse sel aaastal välja parima agentuuri auhind igas kategoorias ning konkursi esimene Titaanmuna, millega pärjatakse parim ristmeedialahendus, kus on kasutatud vähemalt kolme valdkonna koostööd ühes loovlahenduses. Grand Prix selgub auhinnagalal publikuhääletuse tulemusena.

Loovusfestivali Kuldmuna 2014 raames toimub Noortekonkurss Pesamuna, kus kuni 28-aastased loojad saavad mõõtu võtta. 16. korda toimuva Kuldmuna auhinnagala leiab aset 7. märtsil Tallinnas Lennusadamas.

2013. aasta Kuldmuna konkursile esitati 583 tööd ning jagati välja 80 muna. Aasta digiagentuuriks pärjati agentuur Fraktal, parimaks digikliendiks Vabariigi Presidendi Kantselei, aasta üritusturundusagentuuriks agentuur Broadline, aasta reklaamiagentuurik DER Tank ning parimaks kliendiks Saku Õlletehas.

Konkursitöid võetakse vastu 20. veebruarini aadressil www.kuldmuna.ee. Pesamuna 2014 meeskondade registreerimine lõpeb 16. veebruaril.

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates aastast 1998 eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

ETKAL on 2013nda aasta kevadel asutatud Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. ETKAL-i eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohta kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.