Meelis Looveer: Väikettevõtjal on oluline õiges kohas silma paista

21. mai, 2013

meelis looveer16.-17. mail toimus järjekordne Pärnu Turunduskonverents “Saatuslik pakkumine”, mis pakkus tööriistu ja inspiratsiooni turundajatele, kes tahavad, et äris neist midagi sõltuks. Loov Eesti oli kohal väljapanekuga oma virtuaalse tootearenduskeskkonna PESA 2012 vilistlaste näituse ning tänavuses PESA programmis olevate projektide esindajatega. Küsisime lauamängide loojalt Meelis Looveerelt muljeid.

Loov Eesti PESA programmis nutikaid lauamänge arendav Meelis Looveer ettevõttest Goldmerk leidis, et osalemine Pärnu Turunduskonverentsil oli talle mitmel moel kasulik:  “Kohapealne sihtgrupp oli väga õige. Näha oli huvi nii turundajate kui ettevõtete poolt, kes pidasid oma ettevõtte partneritele ja klientidele suunatud reklaammänge põnevaks, ” rääkis Looveer, keda on oma tegevuses juba saatnud menu ka rahvusvahelisel turul.

Meelis on kindel, et väikettevõtjal on äärmiselt oluline konverentsidel silma paista. “Samas pole see sugugi lihtne, eriti üritusel, kus programm on tihe ja aeg kontaktide loomiseks piiratud. Teisalt arvan, et väga agressiivne lähenemine poleks sinna konteksti sobinud.”   

Kui agaralt on aga Eesti ettevõtted valmis kohalikku disaini tellima? “Mis puudutab Eesti ettevõtete eelistusi eestimaise omatoodangu sh. firmakingituste näol, siis arvan, et jagunetakse kahte leeri – enamus pigem koonerdab ja tellib odavaimat kaupa. Kes tõesti üritab tulemuse nimel vaeva näha, kasutab meelsasti eestimaist ja/või disainitooteid,” lisas Looveer.