Password 2015

07. jaanuar, 2015

Gunnar ja tema abikaasa Helen on tavalised Eesti inimesed. 2014. aasta oli nende jaoks eriline – lõpuks ometi sai nende majas valmis unistuste vannituba. Eriline oli ka see, et nii vanni, valamu kui segistid ostsid nad Inglismaalt, e-poest. Oma puhkusereisi ostsid nad Soome reisibüroo kodulehelt ja nende tütar Laura ostab kõik oma riided e-Bayst.

Eesti ettevõtjad tunnetavad globaalset konkurentsi iga oma ihukarvaga. Allhankes oleme juba päris tublid, aga tööviljakus on ikka nii nadi. Tööviljakuse parandamiseks ja Eesti majanduse uuele tasemele viimiseks on tegelikult lihtne retsept: tuleb hakata looma OMA brände, müüma ja turundama. See aga eeldab uusi teadmisi ja oskusi.

25. – 26. märtsil toimuv Eesti suurim turunduskonverents Password 2015 annab ideid ja praktilisi näpunäiteid selle kohta, kuidas muutuvas (äri)maailmas läbi lüüa. Vaatame maailma parimate ekspertide abiga tulevikku: mis meid lähema paarikümne aasta jooksul ees ootab ja kuidas tulevikuks valmis olla.

Mõned parimad palad Passwordi programmist:

– Kuidas säilitada digitaalses maailmas oma klientidega inimlikku kontakti, räägib raamatute„When Digital Becomes Human“ ja „Conversation Manager“ autor, turundusekspert Steven Van Belleghem.

– Kuidas edeneb Eesti juhtivate ettevõtete (telekomi, panganduse, teenuste ja jaekaubanduse valdkonnast) äri ja kliendisuhtluse digitaliseerimine? Vestlusringis Eesti ettevõtete tippjuhid.

– Milline on meedia- ja meeleahutustööstus 20 aasta pärast ja kuidas need trendid äri mõjutavad? Oma tulevikuvaadet jagab maailmakuulus Šveitsi futurist Gerd Leonhard.

– Kuidas mõista paremini kahe meil elava peamise rahvuse – eestlaste ja venelaste – hingeelu ning kuidas avada nende südant (ja rahakotti). Arutlevad semiootik ja kirjanik Valdur Mikita ning ajaloolane prof. David Vseviov.

… ja palju muud huvitavat!

Tutvu palun PASSWORD 2015 programmiga ja pane ennast kohe kirja, sest täna, 7. jaanuaril kehtib veel viimast päeva eriti soodne hind!