Rahulolematu klient on su parim teenusedisainer

02. august, 2011

„Väga halb on, kui sa ei tea, miks sul halvasti läheb. Veel hullem, kui sa ei tea, miks sul hästi läheb.” Janno Siimar, Velvet.

 

Disainerite sõnul ei oska meie teenusearendajad sageli ära kasutada kõige väärtuslikumat ressurssi – rahulolematut klienti. Enamasti püütakse temast kui tülitekitajast võimalikult kiiresti lahti saada tema argumente sisuliselt ära kuulamata. Selline klient võib anda sinu teenuse kohta väga sisukat tagasisidet ja näidata ära, kus on kitsaskohad.

Tagasisidet  oma  teenuse kohta ettevõtted enamasti küll koguvad, kuid sageli ei osata sellega suurt midagi peale hakata. „Pane rõhku sellele, et Su info oleks tõene, mitte lihtsalt olemas,”  rõhutas üks ettevõtte juht töötoas.

Teenusedisaini tööriistade abil on võimalik saada kvaliteetset tagasisidet ja seda ka ettevõtte huvidele vastavalt analüüsida ning teha ettepanekuid, kuidas teenusest saaks efektiive, asjakohane ja kasumlik. Disainerid vaatavad Sinu teenuse kõik etapid üle ja teevad kindlaks, kus ja kui palju tuli mingis etapis lisandväärtust, seda, mis teeb just Sinu teenuse eriliseks ja soovitavaks.

Teenusedisaini konverents toimub Euroopa kultuuripealinn Tallinn 2011 programmi kuuluva Euroopa Innovatsioonifestival IF… ja Disainiöö raames.

Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

Disainerite sõnul ei oska meie teenusearendajad sageli ära kasutada kõige väärtuslikumat ressurssi – rahulolematut klienti. Enamasti püütakse temast kui tülitekitajast võimalikult kiiresti lahti saada tema argumente sisuliselt ära kuulamata. Selline klient võib anda sinu teenuse kohta väga sisukat tagasisidet ja näidata ära, kus on kitsaskohad.

Tagasisidet oma teenuse kohta ettevõtted enamasti küll koguvad, kuid sageli ei osata sellega suurt midagi peale hakata. „Pane rõhku sellele, et Su info oleks tõene, mitte lihtsalt olemas,” rõhutas üks ettevõtte juht töötoas.

Teenusedisaini tööriistade abil on võimalik saada kvaliteetset tagasisidet ja seda ka ettevõtte huvidele vastavalt analüüsida ning teha ettepanekuid, kuidas teenusest saaks efektiive, asjakohane ja kasumlik. Disainerid vaatavad Sinu teenuse kõik etapid üle ja teevad kindlaks, kus ja kui palju tuli mingis etapis lisandväärtust, seda, mis teeb just Sinu teenuse eriliseks ja soovitavaks.