Rahvusvahelised turunduseksperdid üritusel StartSmart! Marketing&Metrics

19. veebruar, 2013

startsmartKonverentside, praktiliste seminaride ja töötubade sari StartSmart! jätkab 7.-8. märtsil turundusteemalise üritusega Marketing&Metrics.

 

Eelkõige idufirmadele mõeldud, ent ka kogenumale ettevõtjale mõtteainet ja ärivõrgustiku laiendamise võimalust pakkuva sarja seekordne üritus keskendub sellele, kuidas anda klientidele edasi sõnumit loodava toote või teenuse väärtusest.

Küsimused, millele üritusel vastust otsitakse:

Kuidas peaks end turundama startup, kel napib rahalisi vahendeid?
Mis on inbound marketing ja kuidas panna kliendid sinu tootest või teenusest rääkima?
Miks on oluline rääkida oma lugu, olla aus ja läbipaistev?
7. märtsil kõnelevad kohvikus Sinilind särav turunduslektor Geoff Ramm ja Euroopa saja parima tehnoloogiaärinaise hulka valitud Paula Marttila, aga ka Eesti oma startup-liider Jevgeni Kabanov (ZeroTurnaround). Samal õhtul toimuvale networking-üritusele eelneb demo pitching, kus idufirmadel on võimalus oma tootele või teenusele üritusel esinevatelt ekspertidelt tagasisidet saada.

8. märtsil jätkub üritus töötoaga Technopolis Ülemiste ruumides, kus teemasid käsitletakse läbi praktiliste käeharjutuste.

StartSmart! on konverentside, praktiliste seminaride, töötubade ja võrgustikku laiendavate ürituste sari, mis on suunatud Eesti ja Soome alustavatele ettevõtjatele.

Soovid osaleda seminaril ja töötoas? Loe lähemalt ja registreeru ilma osalustasuta: http://www.start-smart.me/marketingmetrics (tähtaeg 1.03)

Soovid oma äriideele tagasisidet saada? Loe demo pitching ürituse infot Facebookist: https://www.facebook.com/events/211617735642937/

Lisainfo: start@start-smart.me
Kodulehekülg: www.start-smart.me