Reede õhtul selgusid Kuldmuna 2011 võitjad

30. mai, 2011

altKuldmunal riisusid koore reklaamibüroo Utopia ja üritusturundusagentuur Broadline.events

Reede õhtul KUMUs toimunud Kuldmuna rahvusliku reklaami- ja kommunikatsioonikonkursi galal selgusid Eesti aasta parimad reklaamid, üritusturundusteod, meedialahendused ja PR-projektid. Aasta Reklaamiagentuuri tiitli sai Utopia, Aasta Üritusturundusagentuuriks valiti Broadline.events, kuid Aasta Agentuuride tiitlid jäid see aasta välja andmata meediaagentuuride ja PR ettevõtete seas. Aasta reklaamiklient 2011 tiitli pälvis Saku Õlletehas.

Kuldmuna korraldaja, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul oli eelmise aasta töödes näha standardlahenduse pitserit ning ta avaldas lootust, et turunduslahendite tase võtab käesoleval aastal Eestis sisse uue ja julgema loomingulise suuna. “Ootame tellijatelt tegijatele kõrgemaid nõudmisi ning soovime, et ka tellijad oma senist silm aringi turunduslahendite vallas kiiresti laiendaksid,” märkis ta.

Reklaamide kategoorias anti kuldmuna välja seitsmes kategoorias 23-st. Kuldset värvi munade vääriliseks tunnistati Divisioni loodud Panaviaticu kodulehekülg, Creatumi kujundatud Pärnu Kutsehariduskeskuse graafiline disain, Kontuur Leo Burnetti loodud Altia Eesti reklaami disain ning Rakvere Lihakombinaadi aasta juubelikampaania seeria, Family Businessi kujundatud Põltsamaa veinide pudel, Utopia Rimi “1000 aastat enne” telereklaamiseeria, ning reklaamibüroo Brillianti Katusekino klipiseeria. Kokku anti välja kõigis kategooriates 16 kulda, 24 hõbedat, 29 pronksi ning shortlisti pääses kokku 208 tööd.

Üritusturundusfirmadest oli viie võidumunaga selgelt parim Broadline.events, mis nimetati ka oma valdkonna Aasta Agentuuriks.

Eesti Meediaagentuuride Liidu poolt väljakuulutatud meedia kategoorias võitis neljast valdkonnast kolmel kuldmuna Age McCann.
Kolmes PR-auhinna kategoorias andis žürii välja vaid ühe kuldmuna – Brilliantile Katusekino lansseerimise eest.

Suur Pesamuna 2011 võistluse auhinna – Toyota Balticu, Postimehe ja ERALi poolt välja pandud kahe alla 28-aastase reklaamispetsialisti osalemise Cannes Lions’i Young Creatives Competition ́il võitis meeskond Ogel koosseisus Magnus Kallas ja Grete Gutmann (Taevas Ogilvy).

Kokku kuulutati eile õhtul KUMUs välja aasta parimad reklaami- ja kommunikatsioonivaldkonna tööd 38 kategoorias. Konkursile esitati tänavu kokku 669 tööd.

Kõiki tänavusi parimaid töid koos kirjeldustega näed siin: http://eral.vertical.ee/index.php?page=results. Kõiki f inalistid leiad siit: http://eral.vertical.ee/index.php?page=finalists.

1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu eesmärk on liikmete ühishuvide kaitsmine, rahvusliku reklaamiauhinna Kuldmuna väljaandmise korraldamine, tihe koostöö klientide ja kommunikatsiooniala organisatsioonidega turunduskommunikatsiooni valdkonna parema mõistmise nimel ja turunduskommunikatsiooni alase hariduse edendamine. ERALi visiooniks on parem keskkond läbi heade ideede. ERAL-i liikmeteks on 23 Eesti juhtivat reklaamiagentuuri.