Roone Roost: Fundwise ühisrahastuskampaania investorid panustasid lisaks usaldusele ja rahale ka nõuga.

01. märts, 2019

Eestis loodud ja rahvusvaheliselt armastatud iluhooldustoodete bränd VESTIGE VERDANT on teel maailma juhtivaks kaubamärgiks luksuslike iluhooldustoodete kategoorias. VESTIGE VERDANT-i asutaja ja tegevjuht Roone Roost rääkis oma lugu, kuidas nad oma klientide ja fännide abiga kogusid 195 200€. Saadud raha aitab kiirendada ettevõtte käibekasvu ja toetada müüki nii kodu- kui eksportturgudel.

Roone Roost: Crowdfunding annab toorest ja ausat tagasisidet, kas su toode töötab. See kriitika, mis sealt tuleb, tuleb läbi töötada ja oma järeldused teha. See aitab oma meelsust viia teisele tasandile. Corwdfundingus vastutad inimeste ees, pangalaen on anonüümne.

Kui tahad saavutada, mida enne pole olnud, siis pead tegema asju, mida varem pole teinud, Vana mõtteviis ei pruugi viia sind loodetud eesmärgini. Olulistest otsustest peab kaduma emotsioon, pead uskuma oma parimaid spetsialiste, kõige parem  lahendus peab võitma. Ei saa öelda, et ma teen seda ikka enda moodi, ei saa ainult enda jonni ajada.

Oma töösse ei tohi ära uppuda, sinu vaim ja füüsis peavad olema tasakaalus. On OK öelda, kui sa ei jaksa, puhka välja ja hoia tervis korras. Läbipõlemist pole kellelgi vaja.

Meie eesmärk oli viia riski tase investori jaoks nii madalale kui võimalik, Kui jõudsime sinna punkti, kus investorite raha ei põle, vaid aitab ettevõttel areneda, siis alustasime ka kampaania ettevalmistamisega.

Enne rahastuskampaania alustamist rääkisime oma töötajatega loomulikult plaanid läbi. Ka oma töötajad investeerisid.

Vestige Verdant kaasas Fundwise ajaloos kõige rohkem raha ja kõige rohkem investoreid. Need on inimesed, kes meisse uskusid ja näitasid seda oma rahaga, nad on meie jaoks kullatükid.

Vestlusõhtul vastas küsimustele VESTIGE VERDANT-i asutaja ja tegevjuht Roone Roost. Küsimusi küsis Fundwise tegevjuht ja asutaja Henri Laupmaa.