Selgusid Turundustegu 2011 finalistid

02. märts, 2012

best_marketingTurundustegu 2011 Grand Prix tiitli pärast hakkab 16. märtsil Passwordi laval võistlema 6 tööd.

Konkursi Aasta Turundustegu 2011 finaali jõudsid (tähestikulises järjekorras):

EASi ja Marketingi Instituudi Ekspordirevolutsioon

  • Maalehe kampaania “Lauluga maale”
  • Prisma Hinnagarantii
  • SEB Mobiilipanga turuletoomine (digitaalkategooria võitja)
  • Somersby siidri lansseerimine
  • Telia Sonera ühisbrändingu lansseerimine EMT ja Elioni poolt

 

Vaata kõikide konkursitööde nimekirja siit.

Digitaalkategooria võitjaks valis žürii ühehäälselt SEB Mobiilipanga turuletoomise.

Parima sotsiaalkampaania auhinda tänavu välja ei anta. Žürii põhjendas sotsiaalkampaaniate kategoorias auhinna välja andmata jätmist sellega, et paljud konkursile esitatud sotsiaalkampaaniad olid tegelikult sotsiaalse seosega ärikampaaniad ning seega neid puhtalt sotsiaalkampaania võtmes hinnata ei saanud.

Turundustegu konkursi ühe korraldaja Hando Sinisalu sõnul oli tänavu väga karm žürii: “Žürii suhtus oma töösse täie tõsidusega ja mingit hinnaalandust ei teinud. Finalistide hulka valitud tööd läbisid väga tugeva sõela.”

Kõik finaali pääsenud kampaaniad paistsid silma nutikuse ja tervikliku, integreeritud lähenemise poolest.

Finalistide hulgas on esindatud nii toodete kui teenuste turundus. Samuti on edasipääsenute hulgas mitu väikese eelarvega tehtud kampaaniat.

Turundustegu 2011 auhinnatseremoonia toimub 16. märtsil 2012 Nokia Kontserdimajas turunduskonverentsi Passwordraames.

Lo edasi: Best Marketing