Turundusraadio startis edukalt!

06. mai, 2013

turundusraadio30. aprillil käivitunud internetipõhise Turundusraadio esimene saade leidis palju positiivset vastukaja.

Homme räägitakse saates teemal „Kas lojaalsusprogramm on hea või halb idee?“ Saate külalisteks on koolitaja Indrek Saul ja Momentumi juhatuse liige Kristjan Kaleviste.

Marketingi Instituut käivitas 30. aprillil uudse internetipõhise raadiosaate „Turundusraadio“, mis hakkab jagama nõu erinevatel aktuaalsetel turunduse, müügi ja mainekujundusega seotud teemadel.

Tunniajane „Turundusraadio“, mida juhivad Marketingi Instituudi juht ja turunduskonsultant Anu-Mall Naarits ning suhtekorraldaja Raul Kalev, hakkab uuenema teisipäeva hommikuti kell 10.00. Saade, mille potentsiaalne kuulajaskond jääb tegijate hinnangul 5000-10 000 inimese vahele, on kuulatav veebiaadressil www.mi.ee/turundusraadio ning samuti Facebookis Turundusraadio lehel.
Kuula raadiot >>>
Liitu Turundusraadioga Facebookis >>>

Ole kuuldel!

Marketingi Instituut
www.mi.ee