Ajujahi finaal juba sel kolmapäeval: GoWorkaBit, Taxify ja TImber Diameter

05. mai, 2014

ajujahtSelgunud on kolmapäeval, 7. mail kell 21:40 toimuvas Ajujahi finaalis 50 000 eurosele auhinnale võistlevad meeskonnad. Juba on avatud ka ideede esitamine uueks hooajaks. Ajujahti korraldab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest, konkursi partner on SEB ja suurtoetaja Nortal.

 

Pärast seitsmes saates toimunud keerulist sõelumist on Ajujahi finaali jõudnud lühiajalise töö otsijaid ja pakkujaid kokku viiv GoWorkabit (www.goworkabit.com), mobiilne takso tellimise rakendus Taxify (www.taxify.eu) ning puidu mõõtmise rakendus Timber Diameter (http://timberdiameter.com/).

EASi ettevõtluse- ja innovatsioonikeskuse direktor Aivar Roop ütles, et praegu saab juba esitada äriideid sügisel algavaks uueks Ajujahi hooajaks. “Paljud on kindlasti tundnud, et tahaksid end proovile panna, aga pole jõudnud end piisavalt ette valmistada,” sõnas ta. “Kui paned idee kevadel kirja, saad seda suvekuudel viimistleda ja panna sügiseks ka meeskonna kokku. Nii suurendad oluliselt oma eduvõimalusi,” selgitas Roop. Kevadisse vooru saab ideid esitada 18. maini kodulehel www.ajujaht.ee.

Ajujahi partneri SEB äriinnovatsiooni juht Mart Maasik ennustas, et finaalis saab žürii ülesanne olema väga keeruline. “Kõigil finalistidel on tugev meeskond, kõik ideed on rahvusvaheliselt skaleeritavad ja kõik on suutnud meile tõestada, et nende teenuse eest ollakse valmis maksma. Ootan huviga, milliseid edusamme ollakse teinud pärast viimast žüriiga kohtumist,” ütles Maasik.

Nortali juht ja Ajujahi žürii liige Priit Alamäe ütles, et kõigil, kes oma äri alustamist kaaluvad, tasuks tutvuda Ajujahi võidu poole rühkinud 10 ettevõtte teekonnaga. “Ajujahi finaali jõudnud meeskonnad on oma teel maadelnud erinevate teemadega: kes rohkem tootearenduse, kes klientide või raha leidmise, kes ärimudeli paikaloksutamisega. Igal alustaval ettevõtjal on siit palju kõrva taha panna, sest kui püüda kõiki vigu ise läbi teha, siis kaugele ei jõua,” selgitas Alamäe.

Ajujahi finaalsaade on Eesti Televisiooni eetris kolmapäeval, 7. mail kell 21:40. Ideid uueks hooajaks saab esitada kodulehel www.ajujaht.ee.

EASi poolt ellu kutsutud ettevõtluskonkursi Ajujaht partner on SEB, suurtoetaja Nortal. Ajujahti toetavad Ülemiste City, Borenius, Levira, Deloitte, Tallinna Ettevõtlusamet, Tartu linn ja Tartu Loomemajanduskeskus, Nasdaq, Solaris, Buildit ja EBS. Konkursi meediapartner on Delfi ning ruumipartner Eesti Hotellide ja Restoranide Liit. Aastatel 2012 – 2015 viivad Ajujahi konkurssi ellu CPD Arenduskeskus, Connect Estonia, Eesti Startupi Juhtide Klubi ja Idea PR.