Creative Narva moekonkursi võitis k u u l Tartust

14. jaanuar, 2019

Tartu Loomemajanduskeskuse ettevõte k u u l võitis 13. jaanuaril Narva Vabal Laval toimunud moekonkursi Creative Narva oma kollektsiooniga „I’m real“ ning sai auhinnaks õppereisi Euroopa moepealinna Milanosse.

Rahvusvaheline žürii hindas nii kollektsiooni ideed, teostust kui ka ärilist potentsiaali. Esile tõsteti k u u l meeskonna terviklikku ja julget lähenemist.

Ettevõtte k u u l juht ja disainer Raine Toss: „Creative Narva konkursil osalesin soovist vallutada piire, kasvada ja täita unistusi. Astuda välja oma mugavustsoonist, et näha, milleks olen võimeline. Creative Narva andis mulle palju uut ja julgust veelgi brändi kasvatada. Sellel konkursil teeb k u u l koostööd ka kahe erialainimesega. Lisaks minule on tiimis veel Kõrgema Kunstikooli Pallas tekstiiliosakonna vilistlased Marta Tuulberg ja Getter Tamme.“

Kollektsiooni „I’m real” eesmärk on tunnustada inimese juuri ja vaimset progressi ajas. Rõhutada vabadust, sõltumatust ning olulisust jääda kõiges iseendaks. Olles seotud eestlaslike tavade ja rahvariietega, leiab kollektsioon „I’m real” detaile traditsioonilisest rahvarõivast ning tõlgendab läbi selle oma olemust.

Kokku esitati mullu oktoobris alguse saanud konkurss-programmi „Creative Narva: United Workshops of Fashion“ 100 osavõtutaotlust Eestist, Lätist ja Venemaalt. Finaali jõudis 17 meeskonda.

Kolme kuu jooksul osalesid meeskonnad moevaldkonna seminaridel, kus moepraktikud tutvustasid kollektsiooni loomise aluseid, stilistika põhitõdesid, moetrende ja meediapõhimõtteid. Paralleelselt toimusid mentorsessioonid, kus meeskonnad tööd oma loodavate kollektsioonidega. Creative Narva eesmärk on tuua kokku alustavad ja juba tegutsevad moeloojad, stilistid, õmblusspetsialistid, foto- ja videograafid, kes looksid meeskonnas oma toimiva ja rahvusvaheliselt konkurentsivõimelise moebrändi.

Ettevõte k u u l on kaasaegsele ja vabale hingele suunatud vaba aja rõivaste bränd, mis hindab mugavust ja isikupära. Armastab loomingulisust ja piirideta mõtteviisi. Toodete valmistamisel kasutatakse peamiselt looduslikke orgaanilisi kangaid ja lihtsad oversize-lōiked minimalistlikes värvikombinatsioonides, millele annavad värvi k u u l disainprindid.

Foto: k u u l kollektsioon Creative Narva moeetendusel (foto: Sergei Stepanov)