Ilmus tasuta digiraamat e-turundusest

04. märts, 2011

Raamat pealkirjaga «Teema: e-maili turundus» on praktiline digiraamat, mis juhatab ka turunduskaugema inimese läbi turundusliku elektronkirjavahetuse padriku, eesmärgiga näidata, kuidas meiliturundusele läheneda ja mida praktilises tegevuses silmas pidada.

Raamatu autor Meelis Ojasild, meediaõppejõud ja turunduspraktik, sõnastab üllitises olulised väited ning annab neile põhjenduse.

Toome näiteks ära kolm sellist väidet.
1. Elektronpost on aluseks lugematutele veebiteenustele ja iga ettevõtte digitaalseks käepikenduseks kliendisuhetes.
2. Koguni 86% tarbijatest jagab infot teistega läbi e-maili ning eestlaste hulgas on meilindus konkurentsitult tähtsaim tegevus internetis.
3. Reklaamijad aga suudavad potentsiaalsetest klientidest teha päriskliendid kõige tõenäolisemalt just e-maili turunduse kaudu.

Raamat keskendub peatükkides sellistele teemadele: mis on elektronkiri? elektronkiri ja teised turunduskanalid, copywriting, e-uudiskirjad, elektronkirja-kampaaniad, meiliturunduse tarkvara, spämm, seadusandlus ja terminid.

Kuni märtsi lõpuni saab raamatu tasuta alla laadida aadressil eteema.e