Philipsi edu taga on suuresti disain

05. august, 2015

2015 aasta on Philipsile mitmeti märkimisväärne. Tänavu möödus 90 aastat ajast, mil ettevõte hakkas teadlikult pöörama tähelepanu toodete disainile ja just 2015 aastal on Philips nomineeritud 49-le Red Dot disainiauhinnale.

Üle 120 aasta tegutsenud Philipsi üks olulisemaid edu kriteeriumeid on kindlasti disain ja tootearendus, millega käiakse pidevalt vähemalt kolm sammu konkurentidest ees.

Disain ei tähenda Philipsis aga pelgalt tootele meeldiva välimuse andmist, vaid on uute toodete väljatöötamise protsessi võtmeelemendiks ja ka Philipsi üks ärimeetoditest. Ühe suurima disainimeeskonnaga elektroonikatootja disainimeeskonna asepresident Paul Gardien külastab augusti lõpus Eestit ning kohtub ka siinsete disainerite ja disainihuvilistega. Aukartustäratavalt suurte kogemustega Paul Gardien vastutab Philipsis disainiosakonna strateegilise planeerimise ja eksperimentaalsete teadus- ja uurimisprojektide juhtimise eest.

Neljapäeval, 21. augustil kell 10-11.30 saavad kõik huvilised tulla Arhitektuurikatlasse (Põhja pst 27A) inspireerivale disainihommikule kuulama Paul Gardieni, kes räägib Euroopa ühe suurima elektroonikatootja disainimeeskonna juhtimisest, väljakutsetest ning innovatsiooni ja disaini rollist suurkorporatsioonis. Ehk selgub Gardieni esitlusest ka see, kas ka mõnel Eesti disaineril oleks tulevikus võimalust Philipsiga koostööd teha.

Disainihommikut korraldavad Eesti Disainikeskus koostöös Loov Eestiga.

Lisainfo SIIT