PM: Kuldmuna peaauhinna võitis kampaania «Tulevik on roheline»

20. märts, 2010

kuldmunaReedel, 19. märtsil selgusid reklaamikonkursi Kuldmuna pidulikul galal parimad reklaamid ja turundusüritused – konkursi peaauhinna võitis Eesti Energia tellitud kampaania «Tulevik on roheline».

Parimaks kliendiks osutus Eesti Energia ning aasta agentuuriks valiti Taevas Ogilvy. Aasta üritusturundusagentuuriks nimetati Broadline.

Sotsiaalkampaania Kuldmuna sai Maanteameti tellitud helkurikampaania.

Telereklaamide Kuldmunad pälvisid ABC Kinga tellitud «Lõks» (teenused), ERGO «Naabrite» seeria (teenused), A. Le Coqi «Gin Mai Tai» seeria (toiduained) ja PÖFFi kinotreiler (varia).

Parimateks trükireklaamideks teenuste valdkonnas tunnistati Kristiine Keskuse «Kingamaffia» ja Viru Keskus «Respekt». Trükireklaami Kuldmuna toiduainete valdkonnas sai Valio «Zero Lactose». Kuldmuna pälvis ka Amserv Grupi trükireklaam «Lõvi».

Parimaks välireklaamiks teenuste valdkonnas kuulutati LHV pensionisammas ning toiduainete valdkonnas Prike «Oma tee».

Raadioreklaami Kuldmuna said Hesburgeri «Pitsalaul» (teenused) ja Kodupaberi «Andres Raid kuuleb» (varia).

Pesamuna 2010 tiitli pälvisid võistlustööd «Masterplan» (esitaja Mõte) ja «Wonderland» (esitajad Hans Priks ja Jürgen Sarapik).

Tänavu esitati konkursile enam kui 600 tööd kolmes suures kategoorias – reklaami-, disaini- ja sel aastal eraldi ka digitaalse reklaami kategoorias.

Täielik nimekiri võitjatest on kirjas siin.