PESAkad tutvustasid oma projekte

08. mai, 2014

PESA2014 pitching2PESA selle aasta programm hakkab lõpule jõudma ja projektid hakkavad kuju võtma. Saamaks oma tegemistele tagasisidet  esitlesid e pitchisid PESAkad oma projekte asjatundjate ees.

Õhk oli küsimustest paks: Keda meeskonda veel vajad? Kes on su toote sihtrühm? Kas plaanite ka piiri taha minna? Mis on teie erilisus? Kuidas oma klientideni jõuate? Olete oma toodet testinud? Kuhu jõuda tahate?

PESA2014 pitching1Erinevaid edasiarenemisvõimalusi tutvustasid ja oma  soovitusi jagasid Heidi Kakko  äriinglite ühendusest EstBan, Grete Kodi Põhjamaade Ministrite Nõukogu Eesti esindusest, Helen Piir Tallinna Ettevõtlusinkubaatoritest ja Karry Kukk EASist.

PESAkate tooted on mitmekesised. Sündimas on elegantsed joogariided, puust muinasnõud, keraamilised lambid, abivahend nägemispuudega inimestele, legomaja, kohvipakkidest aksessuaarid.

Osalejatel soovitati  oma toodetega julgemalt välja tulla. „Disainerid püüavad kogu aeg oma toodet paremaks teha – see võib ju kesta lõputult. Pigem püüdke kohe müüma hakata ja siis vaadata, klas on vaja parendusi teha,“ osutas Heidi Kakko. „Tundke oma klienti ja oma turgu, see on kõige olulisem. Küsige, kas tahad seda toodet, kui palju oleksid valmis selle ees maksma? Niikaua kui kardate minna oma tootega turule, kobate pimeduses. Minge ja kuulake oma sihtrühma,“ soovitas äriingel.

„Väga lahe, et selline programm on olemas, mul oli väga huvitav,“ ütles Heidi Kakko.

PESAkad kuulasid huviga, mida on neile pakkuda Põhjamaade ettevõtete mobiilsusprogrammil, mida otsivad äriinglid, millist abi saab ettevõtlusinkubaatorist ja mis nõksud on EASist stardiabi taotlemisel.

PESA lõpetab 16. juunil Eesti Disaini Majas  valminud toodete näitusega.