EAS kutsub ettevõtjaid innovatsiooni õppereisile Taani

12. september, 2011

altEAS-i innovatsiooni divisjon korraldab 10.–13. oktoobril väärtusahela innovatsiooni teemalise õppereisi Taani. Õppereisi käigus keskendutakse Taani ettevõtete tootearendusprotsessidele ning uuritakse, kuidas  tootele/teenusele tekitada lisandväärtust huvitavate disaini ja brändilahenduste kaudu.


 

Neljapäevase õppereisi käigus külastatakse kuni kuut eri valdkondades tegutsevat tootmis- ja teenindusettevõtet. Kõik külastatavad ettevõtted paistavad silma mõne uudse lahendusega oma tootearendusprotsessis, on kasutanud kõrgetasemelist tööstusdisaini, julgeid turundusmetoodikaid, originaalseid brändilahendusi. Programmi raames külastatavatest ettevõtetest on eriliselt oma tootearendusprotsesse välja töötanud näiteks üks maailma suuremaid mänguasjatootjaid Lego, robottehnikat valmistav Universal Robots ja kasvuhoonetootja Juliana. Lisaks on toodete väärtust tõstnud oskuslik disaini kasutamine. Teistsuguseks näiteks on teenindusettevõte üks Taani kiiremini kasvavaid restoranikette Sticks’N’Sushi, mis pöörab tähelepanu oma teenuse ja kommunikatsiooni disainile. Programm täieneb veelgi, sest läbirääkimised mõnede ettevõtetega veel kestavad.

Eesti ettevõtjatele pakub õppereis kindlasti uusi mõtteid ja ideid oma tootmise/teeninduse arendamiseks, laiendab ka suhtlusvõrgustikku ning võimaldab lähedalt vaadata erinevate rahvusvaheliste ettevõtete igapäevaellu.

Täpsema info õppereisi kohta leiab siit.