Kas ja kuidas robotid aitavad teenindust paremaks teha?

22. veebruar, 2016

Sündmuse detailid


Kui Teid huvitavad uued lahendused klienditeeninduses, siis kutsume osalema Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsile, mis toimub 3. märtsil Tallinnas.

Osalejad saavad kuulda hea teeninduse ja suurepäraste kliendikogemuste uusi vaatenurki sellistelt huvitavatelt organisatsioonidelt nagu Pipedrive, E-Selver, Telia, Sorryasaservice.com, Bytippy.com, Loovusait, Tele2, Google, FCRMedia.
Toimub ka spetsiaalne ettekanne teemal kas ja kuidas robotid aitavad klienditeenindust paremaks teha.
Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsi innovaatilise programmiga ja osalemistingimustega saab tutvuda SIIN
Aktiivset osalemist oodates
Heateenindus.ee