Moe ja trenditoodete turundus

27. august, 2012

MILisaks rõiva, jalanõude ja aksessuaaridele on mood ja trend muutumas järjest olulisemaks paljudes valdkondades. Marketingi Instituudi kursusel kuuleme moes olevatest maitsetest, tehnoloogiatest, hotellidest ja paljust muust.

Sajad ja tuhanded turundajad üle maailma istuvad oma kabinettides ja murravad oma pead selle üle, kuidas luua oma tootest järgmine iPhone, Nobu või Zara.

 

Sellel kursusel õpitakse tundma ja kasutama moe ja trenditoodete turunduses kasutatavaid võtteid.

Kursus õpetab analüüsima ja tegema otsuseid neile:

  • kes tegutsevad moe ja disaini valdkonnas või kes plaanivad oma uutest toodetest luua trenditooted,
  • kelle ülesanne on leida sobiv positsioon oma tulevasele trenditootele,
  • kelle ülesanne luua või arendada trenditoodete portfell,
  • kelle ülesanne on trenditoode turule tuua,
  • kes loovad brände reklaamiagentuurides,
  • kes otsivad trenditootele müügikanaleid.

Kursusel osalejad õpivad:

  • kuidas aru saada võimalusest luua moe- või trenditoode,
  • kuidas luua tasakaalustatud trenditoodete portfell,
  • kuidas tuua trenditoode jõuliselt turule ning kasvatada selle tuntust järjepidevalt,
  • kuidas toetada trenditoodete müüki kauplustes.

Kursuse sisu:

  • Moetrendid ja nende tekkimine. Trendide leidmine (Trend Spotting).
  • Klientide segmenteerimine moe-eelistuse alusel.
  • Moe ja trenditoote positsioneerimine.
  • Disain kui osa trenditootest. Trenditoote valiku määramine.
  • Brändi loomine. Brändi väärtuste defineerimine. Brändi elementide defineerimine.
  • Brändi müügikeskkond. Asukoht. Väljapanek. Flagship’i kontseptsioon.
  • Trendi loomine. Seeding. PR. Reklaam ja fotokeel. Viral Marketing. Messid. Üritused ja showd. Ristturundus.
  • Müügiviisid. Hulgimüük ja võtmekliendi turundus. Frantsiis. Litsentseerimine. Jaekaubandus. Online kaubandus.

Kursus koosneb viiest koolituspäevast (35 AT) ja lisanduvast e-õppest, mis sisaldab ka iseseisvat tööd, millele annab kursuse juhendaja tagasiside.

Kursuse koolituspäevad: 02.11.2012, 09.11.2012, 16.11.2012, 23.11.2012, 30.11.2012.

Koolitaja Anu-Mall Naarits, OÜ Turundusproff koolitaja. Anu-Mall Naarits on kauaaegne tudengite ja ettevõtjate koolitaja, kes on olnud ka Baltika turundusdirektor. Praegu õpetab Anu turundust Marketingi Instituudis.

Osalustasu 950 EUR + km. Registreeri!